VEX Solutions виходить за межі VR: компанія запускає першу аркадну гру зі змішаною реальністю – VEX HyperDash
VEX Solutions, лідер у сфері атракціонів віртуальної реальності, оголосила про випуск своєї першої аркадної гри – VEX HyperDash. Цей реліз став важливою віхою для компанії, адже вона розширює своє портфоліо за межі VR у сферу змішаної реальності (MR).
Інноваційний аркадний досвід без обмежень
VEX HyperDash – це автономний аркадний автомат із високою видимістю, який поєднує ігровий процес змішаної реальності з активними фізичними іграми.
Автомат використовує два великі інтерактивні світлодіодні екрани – вертикальний дисплей і підлоговий. Гравці бачать свої проєкції на екрані, взаємодіють із адаптивною світлодіодною підлогою та занурюються у динамічні, сімейні ігри, створені для максимального задоволення й повторного проходження.
Розрахований на 1–4 гравців, HyperDash пропонує швидкі раунди тривалістю 2-5 хвилин і компактні розміри, що забезпечує високу пропускну здатність і легку інтеграцію для операторів.
Автомат не потребує носимих пристроїв, спеціального освітлення чи персоналу, тому підходить для аркадних залів, розважальних центрів і виставкових майданчиків будь-якого розміру.
«VEX побудувала свою репутацію на захопливому VR-досвіді, але з HyperDash ми прагнули перенести цей рівень інновацій у світ аркадних ігор. Поєднуючи змішану реальність із доступністю аркадних ігор, ми створили продукт, який візуально вражає, простий в експлуатації та приваблює родини», – зазначив Жульєн Генріко, генеральний директор VEX Solutions.
Нові ігри: OctoDrop і Bit-Smash
Першими іграми, доступними на HyperDash, стали OctoDrop і Bit-Smash. У OctoDrop гравці мають вижити, долаючи зникаючі плитки та перешкоди, тоді як Bit-Smash пропонує ретро-поєдинок у змішаній реальності, де потрібно уникати ворогів і влучати у правильні плитки підлоги, щоб заробляти бали.



